Impact Hub Istanbul’un desteğiyle düzenlenen ve 316 başvuru arasından yapılan değerlendirme sonucunda Erken Aşama’da Harcy, İleri Aşama’da Blueit, İş birliği kategorisinde Moritoys, Gençlik kategorisinde Overcamp ödüle değer bulundu. Kale Grubu Başkanı ve CEO’su Zeynep Bodur Okyay, “Sosyal girişimcilik Türkiye’de de yükseliyor. Kale Grubu olarak sosyal girişimlerin toplum ve çevre sorunlarına çözüm bulma fırsatına sahip olduğuna inandık” dedi.
Related Posts
İstanbul’daki hallerde sebze ve meyvelere dev zam!
Türkiye’de gıda ürünlerindeki fiyatların yükselmesi, geçim sıkıntısını her geçen gün daha da derinleştirmeye devam ederken özellikle de asgari ücrete yapılan ara zamların olmaması, bu sorunu daha da büyüttü. Cumhuriyet Gazetesi’nden Şehriban Kıraç’ın …
Türkiye’de gıda ürünlerindeki fiyatların yükselmesi, geçim sıkıntısını her geçen gün daha da derinleştirmeye devam ederken özellikle de asgari ücrete yapılan ara zamların olmaması, bu sorunu daha da büyüttü. Cumhuriyet Gazetesi’nden Şehriban Kıraç’ın …
Öğretmenlerden ‘şiddete karşı’ iş bırakma eylemi
İstanbul’da bazı öğretmenler, Eyüpsultan’da özel bir lisenin müdürü İbrahim Oktugan’ın, öğrencisinin silahlı saldırısıyla öldürülmesini protesto etmek için iş bırakma eylemi yaptı.
İstanbul’da bazı öğretmenler, Eyüpsultan’da özel bir lisenin müdürü İbrahim Oktugan’ın, öğrencisinin silahlı saldırısıyla öldürülmesini protesto etmek için iş bırakma eylemi yaptı.
Martı’nın kurucusu paylaşımlı yolcu yönetmeliği için konuştu: Devleti vergiye boğarız
Taksi sorununun nasıl çözüleceği merakla beklenirken alternatif modellerle taksiciler arasındaki tartışmalar da sürüyor. Martı’nın kurucusu Alper Öktem, Hürriyet’e yaptığı açıklamada “İBB, artık Paylaşımlı Yolcu Yönetmeliği’ni getirebilir. Bu olduğu gün yurt dışından yüz milyonlarca dolarlık yatırım gelecek. Biz de Türkiye’nin en büyük işvereni olacağız. 150 bin kayıtlı şoförümüz var. 4 milyon kullanıcı var. Devlet taksilerden müthiş miktarda vergi kaybediyor. Belediyeler önümüzü açsın. Biz bu devleti vergiye boğmak istiyoruz. Hazine’ye vergiyi yığmak istiyoruz” dedi.
Taksi sorununun nasıl çözüleceği merakla beklenirken alternatif modellerle taksiciler arasındaki tartışmalar da sürüyor. Martı’nın kurucusu Alper Öktem, Hürriyet’e yaptığı açıklamada “İBB, artık Paylaşımlı Yolcu Yönetmeliği’ni getirebilir. Bu olduğu gün yurt dışından yüz milyonlarca dolarlık yatırım gelecek. Biz de Türkiye’nin en büyük işvereni olacağız. 150 bin kayıtlı şoförümüz var. 4 milyon kullanıcı var. Devlet taksilerden müthiş miktarda vergi kaybediyor. Belediyeler önümüzü açsın. Biz bu devleti vergiye boğmak istiyoruz. Hazine’ye vergiyi yığmak istiyoruz” dedi.